Monday, June 22, 2009

Nokturn sideoperaatori äriklienditeenindusega

- Tere, tahaksin infot ühe tee...
- Teie number palun
- Me ei ole veel teie klient
- Te helistate äriklienditeenindusse?
- Jah
- Me tegeleme äriklientidega!?
- Jah
- Aga ma annaks teile teise numbri...
- Ma tahaks siiski infot teie teenuse X kohta...
- Aga ma ei...
- Ma sooviks infot teie teenuse X kohta, et sobivusel tellida seda [suur kogus]. Kas te nüüd soovite minuga rääkida?
- Ei, ma sooviks rääkida küll aga meil on protseduur selline. No hea küll, eee... ma ju võin eee... ma võtan teie info. Mis on teie nimi... firma... registrikood... aadress... telefon... email... juhataja... tema telefon... Väga tore, annan need andemed ärikliendihaldurile ja ta võtab teiega ühendust. 3 tööpäeva jooksul. Kas see sobib teile?
- (Väga jõuetult) Jah. Tänan.

No comments:

Post a Comment