Kui keegi seletaks mulle ära, miks kuradi pärast küsib Swedbank 3 krooni kiirteate eest, mis saadetakse mailiga? Kiirteade on teatavasti teade, mille saab tellida, kui kontol toimub muudatus või toimub või jääb toimumata mingi muu määratud tehing. Ma ei ole põhimõtteliselt nõus kaasajal maksma info eest, mis oma olemuselt mulle kuulub.
Pank vastab, et mulle teate saatmine on neile kulu. Aga kas ikka on? Kui palju inimesi vaatab iga päev närviliselt oma kontojääki? Ma tunnistan, et mul on olnud aegu, kus ma teen seda 20 korda päevas. Korrutame seda inimeste arvuga, kes samamoodi käituvad, oodates mingit tähtsat laekumist või minupärast kasvõi sõbralt/emalt laenatud 5€ laekumist, tekitatakse infosüsteemi serveritele koormus, mida ei anna mingist otsast võrrelda maili saatmise koormusega!
Ah et arenduskulu tuleb tagasi saada? Bullshit! Arendus maili saatmiseks on kordades väiksem, kui sinna taha arveldussüsteemi ehitamine. Tegelikkuses on need mõlemad osad infosüsteemis enivei olemas.
Aga milleks piirduda, härrased panknikud, ainult kiirteadete maksustamisega? Ma teen ettepaneku, et kontojäägi vaatamine võiks olla tasuline teenus! Ja seda nii automaatides kui ka netipangas. Ma olen veendunud, et rohkem kui pooled logimised kas siis atm-i või netipanga kaudu on seotud just kontojäägi vaatamisega. Mõelge, milline kasu! Pappi tuleks sitax ja koormus serveritele ka väheneks!!! Ah et klient võib ära minna? Bullshit! Millal teid enne lojaalne püsiklient on huvitanud?! Ah et sõnades ikka on? Too bad.
12.03 Dar Es Salaam - Istanbul - Tallinn
-
Mõned tunnid magamist ja lennujaama sõiduks tuli meile järgi must Toyota
väikebuss mille olime hotellist tellinud. Palusime omale piletid kõrvuti
aga sel...
No comments:
Post a Comment