Tuesday, March 17, 2009

Tere Eesti! Siin ma nüüd siis olengi.


Nonii. Nüüd on siis Tõnul ka oma blogi. Aigaril on juba ammu oma blogi. Ja Iljaril. Aga ometi on mul oluliselt rohkem öelda, kui neil kolmel kokku. Ainult Marttil ei ole oma blogi. Aga tema elab metsas ja metsas inimesed ei blogi vaid teevad koerust.

Vaatame edasi - Tiidul on GeoApe. Rihol on erakond (hmm - kas pole arrogants peituda sellise urli taha?). Aga olgu teada, et mina nende poolt ei hääleta. Siis Toivol on suur punane auto ja selgelt tema jaoks liiga hea naine. Antonil on suur ettevõtmine, millele ma igaks juhuks veel ei viita. Tarvol on Reebok ja Tauno on siiani meie juhatuse esimees. Vott.

Ja nüüd pean ma elama hirmus, et igal ajal võib keegi koputada mulle õlale ja küsida kurjalt "Miks sa tõbras mind oma blogis maininud ei ole?" Vaatan kiiruga oma skaibi listi üle ja lisan, et Helgoril on Kia ja Raulil on viha reformierakonna vastu. Ja Argol on ilgelt lahe AO soft. :)

Naistest me siinkohal juttu ei tee. Naised ei andestaks, et keegi on mainitud ja tema mitte. Seega ei saa nad kodurahu huvides keegi pildile.

Ahjaa, miks Grühvel? Kõik normaalsed nimed/urlid olid ära võetud. Ja paar päeva tagasi õnnestus mul osta lapsele uus raamat "Grühvel". Ning mulle tundub, et see on päris positiivne tegelane.

Edit: ei saanud öösel magada sest mulle meenus tohutu ülekohus, mida ma olin põhjustanud. Ka Marttil on oma blogi. No ütle sa nüüd...

Edit2: Tänu Alvarile (kellel on IMF), õnnestus selgitada välja, et H6-l on 2 last, ta on käinud Türgis ja ei ole abiellnud. Ning Aarel on tütar. Palju õnne! :)

No comments:

Post a Comment